Hcg-arvo otettiin pp11 (3 päiväisen alkion siirto) aamulla. Tämän päivän viitearvoksi sanottiin 29-170. Oma arvoni oli 260!!!!!!! Eli siellä korkeassa päässä (hyvässä päässä). Helpotus, ainakin kemiallinen raskaus on nyt poissuljettu. Ihanaa. Ihanaa! Hoitajan mukaan hyvältä näyttää arvon mukaan (niin hyvältä kun nyt voi näyttää) ja varattiin jo alkuraskauden ultraääni. Siihen on kolme viikkoa, pitkä aika odottaa ja miettiä, että onko han siellä oikeasti joku. Tästä tulee pitkä maaliskuu. Pakko vain jaksaa ja yrittää olla rauhallisella mielellä. Laskettu aika on marraskuussa jos tästä lapseksi asti päästään.

En voi uskoa vieläkään tätä. Olen raskaana. Minä.  Viikonloppuna olen välillä hysteerisesti etsinyt niitä kahta tikkua tarkistaakseni onhan niissä todellakin kaksi viivaa. Pelkojakin on, munasarjat ovat tulleet uudestaan kipeäksi ja oikeastaan enemmän tuo vasen puoli. Mutta se vasen munasarja on aina ollut kipuileva ilman syytä, mutta tietysti olen ollut muka varma, että varmasti jonnekin vasempaan munatorveen se alkio sitten on kiinnittynyt. Kohta taas vihlovaa ja viiltävää kipua on tuntunut oikealta puolelta ja olen miettinyt, että onko se alkio sittenkin kiinnittynyt oikealle puolelle. Pelkään, että alkio lopettaa kehityksensä ennen kuin se on kunnolla alkanutkaan. Kuitenkin tiedän, että tunteillani en voi kuitenkaan mitään negatiivista aiheuttaa. Nyt pitäisi vaan olla, ihan tavallisesti. Lugesteronit voi lopettaa heti tänään (ihanaa) ja pelkään, että entä jos vuoto alkaakin heti kun ne lopetan (kamala ajatus).